Ibland blir det fel med leveransen, återkoppla direkt till kundtjänsten så ordnar vi både med porteringen och nytt utskick.
Om du ej har mottagit sim-korten senast 10 dagar efter beställningsdatum så kontakta kundtjänsten omgående.
Ibland blir det fel med leveransen, återkoppla direkt till kundtjänsten så ordnar vi både med porteringen och nytt utskick.
Om du ej har mottagit sim-korten senast 10 dagar efter beställningsdatum så kontakta kundtjänsten omgående.
Detta gör du enklast genom att ringa till 042-812 12, välja “Försäljning” och förklara ditt behov så hjälper vi dig därifrån.
Eventuellt så skickar du ett mail till kundservice@tolvmobil.se.
Kontakta vår kundtjänst så plockar vi fram din PIN-kod direkt!
Om du önskar en personlig röstbrevlåda har du möjlighet att spela in detta själv genom att ringa 222.
Använder du dig utav en växel, skall du ringa 555.
Skicka ett blankt sms till nummer 123. Om inställningarna inte hämtas automatiskt, följ nedanstående:
Om ni upplever problem utomlands så kontrollera först inställningen för APN i er telefon.
Du kan alltid kontakta TOLVs kundtjänst och kontrollera om en aktör har ett samarbete med oss.
Fyll i autogiro blanketten och skicka till adressen som står på blanketten eller skicka den till kundservice@tolvmobil.se
TOLV samarbetar med marknadsledande aktörer för att säkerställa att din telefon är den bästa för just dina behov.
Kontakta försäljning via 042-812 12, så löser vi det!
Har du behov utav en växel? Kontakta försäljning via 042-812 12, så ordnar vi det direkt!
Ibland går det fort i försäljningen, om du har fått en högre kostnad än din föregående lösning, så har du möjlighet att applicera TOLVs prisgaranti.
Kontakta kundtjänsten, bifoga underlag på din föregående kostnad, så säkerställer TOLV att du får det billigare.
Är din första faktura högre än överenskommet belopp? Vanligtvis så är fakturaperioden längre på den första fakturan, samtidigt som man har blivit debiterad för dem tillfälliga numren.
Avtalet som kund har ingått med TOLV så är det vanligt att kunden har fått en slutfaktura-ersättning. Detta är en summa som avser hela/delar av slutfakturan.
Om du behöver hjälp med detta vänligen bifoga en kopia på fakturan och skicka den till kundservice@tolvmobil.se.
Om beloppet överstiger överenskommen ersättning vänligen kontakta kundtjänsten på 042-812 12.
Står det med nummer som du inte känner till i din faktura? Ingen fara, det är bara dem tillfälliga numren!
När du får dina sim-kort så ligger där tillfälliga nummer, detta är så du kan testa tjänsten och säkerställa att den fungerar innan du porteras. Dessa nummer försvinner sedan, när ditt nummer har porterats.
Från datumet du har signerat avtalet, så har du möjlighet att testa dem tillfälliga numren som är på ditt sim-kort för att säkerställa att täckningen fungerar för dig.
Du har alltid 5 arbetsdagar på dig att testa sim-kortet innan nummerflytt görs.
Påvisar det dålig täckning? Återkoppla till kundtjänsten direkt.
Påvisar det obefintlig täckning där du har din företagsadress, så har du rätt att häva beställningen, senast 10 dagar efter beställningsdatum.
För att påvisa obefintlig täckning krävs en täckningsutredning.
TOLVs telefoni är mer än en produkt – det är en tjänst. En kundrelation är just en relation.
Därför fokuserar vi på att hålla högsta kvalitet på vår kundtjänst.